piątek, 28 grudnia 2012

5 kilo do przodu !

Święta, święta i po świętach. Narobiłam całe mnóstwo zdjęć , ale jak na człowieka niezwykle roztargnionego i zapominalskiego przystało zostawiłam aparat u siostry. Jutro podjadę i odbiorę zgubę:) Tymczasem w sklepach zaczęły się wielkie wyprzedaże.. no może nie takie wielkie, bo jak wiadomo w styczniu będą większe , ale aktualnie mamy większe szanse dostać wymarzony ciuszek w niskiej cenie i na dodatek w naszym rozmiarze. W tym roku daruje sobie poświąteczne bieganie po sklepach. Postanowiłam zostać dłużej w domu z bliskimi, nacieszyć się przyjaciółmi, poimprezować w rodzinnym mieście i poświęcić jak najwięcej czasu się da mojemu wspaniałemu mężczyźnie. Ale ale.. oczywiście sklepy internetowe river island , stardivariusa i bershki przejrzałam :) Jeżeli wy też z jakichś powodów nie macie dostępu do tych sklepów , zapraszam na ich strony internetowe:
http://www.bershka.com/
http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/home/stradivariuspl/pl/stradivariussales
http://www.riverisland.com/
Już teraz można upolować naprawdę świetne rzeczy w niższych cenach.. szczególnie polecam stardivariusowe sukienki. Koszty wysyłki naprawdę nie są wygórowane, przy zakupie kilku sztuk wręcz są niezauważalne . Ja tymczasem skusiłam się jedynie na tą sukienkę klik . Większe zakupy natomiast będę 10 stycznia w Warszawie <3
Tymczasem zdjęcie z Panią , która jest najlepszą przyjaciółką na świecie ! Pomimo faktu iż widujemy się wyłącznie w święta, wakacje i ferie.. jest jedyną osobą , która zna calutki mój świat . Wie o mnie wszystko od A do Z, pozwala się budzić o 4 nad ranem bo "muszę z kimś porozmawiać" , a pomimo tego nadal jest przy mnie :)) 
ohhhh....
<3


5 komentarzy:

  1. Tak jak jest napisane na opakowaniu Effaclar Duo Laroche-Posay :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wyrażasz tak szczerze zdanie o swojej przyjaciółce, naprawdę fajnie jest mieć kogoś takiego obok siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Biegać szczerze mówiąc to mi się nie chce samej..;/ Jak jestem w Lublinie to wracam padnięta a jak przyjeżdżam do domu (mieszkam na wsi) to jakos boję się sama po nocy wychodzić biegać.:DD

    OdpowiedzUsuń