poniedziałek, 17 grudnia 2012

.


Ostatni tydzień na uczelni... uczymy się pilnie, notujemy z czego mamy się pouczyć w święta a i tak w praktyce książki ląduje gdzieś na dnie szafy a my sięgamy po nie dopiero po nowym roku. Czy tylko ja tak mam? Wmawiam sobie , że tym razem będzie inaczej, ale ciężko w to uwierzyć kiedy tak dobrze się samego siebie zna.

Jak przygotowania do sylwestra? Macie już jakieś plany? Kreację sylwestrową ? Ja ostatnio skusiłam się na śliczne botki na wyprzedaży. Kolor nie mój.. na co dzień wybieram raczej odcienie czerni, brązu i beżu. Tym razem jednak zrobiłam wyjątek.. czas najwyższy dodać szafie troszkę koloru :) Co o nich sądzicie ? 



Teraz pozostaje mi znalezienie kopertówki w podobnym kolorze :) Wygrzebanie małej czarnej i żakieciku z szafy i moja kreacja sylwestrowa jest gotowa :)

P.S Czy któraś z dziewczyn nosząca rozmiar S/XS nie poszukuję przypadkiem ślicznej małej czarnej na sylwestra bądź studniówkę? Mam do sprzedania takowe cudo z h&m. Kupiona za 149 zł w tym roku, założona tylko raz (bo mi się przytyło) :( Z bólem serca oddam w dobre ręce za 60 zł. Posiada koronkowe wstawki i leciutkie wycięcie na plecach! :)


5 komentarzy:

  1. Ja sylwestra spędzę z chłopakiem u mnie w domu ;)
    A buty bardzo ładne ! Mają wyjątkowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm co do książek.. Ja nawet zapomniałam je ze sobą wziąć do domu! o.O
    Na sylwestra jak zwykle plany będą dopiero tuż przed samą imprezą.;D
    Kolor butów też nie mój chociaż widziałam bardzo podobne albo nawet takie same w ceglanym kolorze i tamte mi się baardzo spodobały <3
    Mała czarna zawsze się przyda:D Szkoda tylko, że mam ich już w szafie kilka.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty ! :)
    ja na Sylwestra wybieram się z całą paczką do kolegi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne buty, wybrałabym w innym kolorze.:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te buty. Jakoś oczyma wyobraźni nie mogę sobie wyobrazić jak ja bym sie w takich prezentowała.

    OdpowiedzUsuń