środa, 5 grudnia 2012

To co kobieta lubi najbardziej...

Cześć Miśki :*
Dzisiejszy post będzie prawie w całości kosmetyczny J Na początek maseczki do twarzy. Używałyście, używacie? Ja osobiście testowałam przeróżne, głównie dostępne w wersji mini czyli tak zwane jednorazowe. Nie mniej jednak nie wzbudziły u mnie pozytywnych emocji. Opakowanie nie praktyczne – całej nie zużyjesz na raz, a przechowywanie jest uciążliwe (zawsze coś nimi wypaćkam). O samym wyciskaniu ich nie wspomnę… tragedia. Efekty? Bez rewelacji. Zapach? Nie trafiłam na taki który bym zapamiętała. Ostatnio jednak skusiła mnie oferta Avon a mianowicie seria „Planeta Spa” Przeróżne maseczki dostępne za 9,99 zł. Kupiłabym wszystkie nie mniej jednak postanowiłam być bardziej oszczędna i zdecydowałam się na dwie:
Po lewej – maseczka głęboko oczyszczająca pory Tajski Kwiat Lotosu.
Po prawej – Odżywcza maseczka z masłem shea.
Moja opinia? Rewelacja! Wygodne i dość spore opakowanie. Idealnie rozprowadzają się na buzi na dodatek zapach powala <3 o efektach nie wspomnę ! Moja buźka po takowej kuracji maseczkowej jest gładziutka, odświeżona na dodatek pięknie pachnie!
Produkt godny polecenia.


Kolejny zakup a mianowicie Avonovskie perfumy , których aktualnie jestem mega fanką. Te akurat, kilka dni temu zakupione, przebiły dotąd uwielbiane przeze mnie City Rush. Mowa o Little Black DressJ . City Rush kojarzą mi się jedynie z wyjściem na imprezę, do kina, randkę, eleganckie spotkanie. Te natomiast spełniły moje oczekiwania i nadają się za równo do używania na co dzień , na uczelnie, jak i na impreze i inne spotkania J Wiem , że trochę zawiało tu darmową reklamą , ale takie jest moje zdanie . Perfumy w katalogu to koszt około 55 złotych, nie mniej jednak Leni kupuje za 30 zł. Jak na sam fakt ,że na mojej kurtce i bluzach utrzymują się 3 dni jest to śmiesznie niska cena :p


P.S nie zaliczyłam kolokwium z Podstaw Zarządzania.. na pocieszenie delektowałam się dzisiaj winem z pepsi.. trzeba poprawić. W przeciwnym razie wpadnę w alkoholizm L

2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś te perfumki i faktycznie są śliczne i trwałe :)


    Płaciłam za nie też 50 zł o.o Zdradzisz gdzie można kupić tak tanio?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko co z kosmetykami związane <3

    OdpowiedzUsuń