niedziela, 2 grudnia 2012

ahh co to był za tydzień

Cześć Kochani :)
W końcu udało mi się ogarnąć wygląd bloga ! A to wszystko za sprawą przewspaniałej Panny Kariny , która wykonała mój aktualny nagłówek (prawda , że pięknie to zrobiła?) i pomogła we wszystkich technicznych rzeczach które są dla mnie niczym czarna magia. Wszyscy wielkie brawa dla tej Pani ;**

Znowu strasznie długo mnie tu nie było... wiem wiem. Poprzedni weekend spędziłam w Warszawie u chłopaka. Od poniedziałku próbowałam ogarnąć cały syf związany z uczelnią i nagłym wysypem kolosów, a od czwartku miałam dawno zapowiedzianych gości , których musiałam dobrze ugościć aż do dzisiaj :) Dopiero teraz zdałam sobie sprawę jak bardzo było mi trzeba spokoju, ciepłej kołdry, kubka gorącego kakao i mojego bloga! 

A propo Warszawy muszę pochwalić się cudownym miejscem które dopiero tydzień temu udało mi się odwiedzić :P a mianowicie Fashion House Outlet Center w Piasecznie. Udało mi się upolować kilka cudownych rzeczy w prawdziwie niebiańskich cenach : płaszczyk zimowy za 69 zł i kozaczki za 49 zł (wszystko z reserved) zakupiłam przy okazji prezent mikołajkowy dla chłopaka - siwy sweterek wkładany przez głowę w czarne paski oraz koszula w kratę (łącznie jakieś 109 zł) i prezent dla siostrzeńca - siwo-granatowa kurtka zimowa :)) O dziwo wydałam śmiesznie mało jak na takie zakupy :) Jestem wprost dumna z siebie i swojego nosa do promocji :))

P.S dalej testuje podkład Revlon - mniej więcej za tydzień spodziewajcie się krótkiej recenzji :)

Do jutra bądź wtorku misie <3

11 komentarzy:

  1. Ja miałam konsultacje z wykładowcą wizażu i niestety ale bronzer do mojego kolorytu skóry nie pasuje, też go lubiłam, ale teraz widzę, że dawał u mnie wrażenie zmęczenie. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na zdjęcia ciuchów !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś sama!;D Zawsze takie rozmowy i wspólnie spędzony czas przekładam nad imprezami.;) Chyba już się starzeję.;D Ale jednak nic ciągnie mnie na dzikie tańce itp.;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo :) a mówią że studenckie życie zmienia ludzi w imprezowiczów... guzik prawdy :P

      Usuń
  4. Kochana czekam na te zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog :D
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jakie miłe słowa♥ Pomoc Tobie była dla mnie największa przyjemnością !:) Mam nadzieję, ze pochwalisz się na fotografiach swoimi łupami:*

    P.s. Ale popraw sobie słowa który na która* i kupka na kubka*, bo to trochę razi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz blog to nie ten sam!:) Mi się bardzo podoba.

      Usuń
    2. ajć pisałam na szybko, nawet nie miałam czasu na sprawdzanie poprawności ;p już poprawiam

      Usuń