czwartek, 3 stycznia 2013

Nowy Rok, Nowe Życie?

Zdecydowanie nie! Moje życie jest wspaniałe, a rok 2012 sprawił że jego wspaniałość sięgnęła apogeum!
 Dwójka na końcu jest już dla nas tylko wspomnieniem, dla mnie oczywiście bardzo przyjemnym. Poznałam najwspanialszego chłopaka na świecie z którym jestem już prawie rok.

Moja rodzina powiększyła się o tego malutkiego słodziaka - najprzystojniejszego siostrzeńca ever!
Zdałam sobie sprawę , że moje życie zależy tylko i wyłącznie ode mnie, że determinacją i ciężką pracą mogę osiągnąć wszystko o czym marzę. Zdałam maturę, dostałam się na studia, przeprowadziłam się do innego miasta, znalazłam pracę... wydoroślałam!

Poznałam mnóstwo nowych ludzi, których już teraz śmiało mogę nazwać przyjaciółmi. Przed wszystkim jednak zdałam sobie sprawę , że w moim życiu jest mnóstwo ludzi , którzy mimo dzielących nas aktualnie kilometrów nadal dbają o mnie, troszczą się , służą pomocą... nie zapominają. To właśnie dzięki im i ich wsparciu jestem gdzie jestem, mam co mam i chcę więcej! To dzięki nim ten rok 2012 był taki wspaniały, a 2013 będzie jeszcze lepszy... o ile się da.



Natomiast moim czytelnikom dziękuje za każde odwiedziny, za każdy komentarz i każdą minutkę poświęconą mi i mojemu blogowi. Życzę wam aby rok 2013 był waszym rokiem!
Całuski :*

20 komentarzy:

  1. Oby 2013 był równie wspaniały co poprzedni rok :)
    Mam brązowe włosy i chcę na ciemną czekoladę, sądzę, że jakiegoś większego problemu z odcieniem nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na samą myśl o odrostach robi mi się słabo. Więc i tak zafarbuję włosy zmywalną Casting Creme Gloss ;)
    Blondynki powinny według mnie jak już to tylko rozjaśniać, albo troszkę ciemniejszy ton. Żeby nie było takiej różnicy w odrostach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego działu się u Ciebie w 2012 roku, nic tylko się cieszyć i życzyć Ci, aby 2013 był równie udanym, a nawet i lepszym rokiem. :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :* Tobie życzę tego samego :)

      Usuń
  4. Dziękuję za odwiedzinki,przepiękne zdjęcia ze Świąt.Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok 2013

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziaczek starszny z tego malucha <3

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa zapomniałam.... Jestem i JAAAAAAAAAAAA! Moja kochana Leni :*****

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedostatnie zdjęcie jest wyjątkowo urocze ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam :)) To mój braciszek i chłopak :))

      Usuń
  9. Dziękuje :) Ok, poczytam o nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To przedostatnie zdjęcie jest świetne ;3
    Obserwujemy? Jeśli tak to wbijaj :) [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, chciałabym za rok powiedzieć to samo o moim 2013 ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku oczywiście :)


    http://hazajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak miło mi się to czytało ! ♥
    Wszystkie cele , osiągnięcia jedynie mogę ci pozazdrościć i życzyć jeszczę wiele takich sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę po skończeniu liceum napisać podobny post ! Marzę o tym by wszystko się tak ułożyło jak u Ciebie, ale facet oby został ten sam. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Home mole removal can work well for those who have moles that bother them
    as long as the are not a typical moles. As a word of caution
    you should also never try to manually remove the warts yourself, as that can lead to the virus spreading.
    Chocolate and junk foods are often blamed for the cause of
    acne.

    Visit my web blog ... Skin tags removal

    OdpowiedzUsuń
  15. Integrating mobile with traditional spot buys have been shown by our clients to consistently increase revenues by 15
    to 25 percent on those buys. With all the information put correctly and the use of correct media,
    it can never go wrong. Twitteriffic: This Twitter app features a built-in browser that lets you follow tweeted links without leaving the application.



    Feel free to surf to my homepage ... mobile media marketing

    OdpowiedzUsuń