czwartek, 13 grudnia 2012

Christmas time!

Cześć kochani :)
Jak przygotowania do świąt? Ja osobiście wprost nie mogę się doczekać :) Aktualnie ogarnął mnie prezentowy szał.. i odwieczny kłopot "CO KUPIĆ TACIE?" Kolejna zabawna para skarpetek czy krawat? Zabawny gadżet? Perfumy odpadają, kupiłam mu jakiś miesiąc temu na imieniny. Pomóżcie! Może macie jakiś super pomysł na prezent dla tatusia ? :))
Prezent dla siostry odhaczony . wysłała mi listę prezentów które mogę jej 'ewentualnie' kupić (załączyła nawet linki do aukcji na allegro) hahahah kochana <3. Brat wymyślił sobie grę "sos piranie atakują". Także pół wczorajszego dnia szukałam jej po całym Lublinie.. i znalazłam! Kolejny kłopot mniej..
Święta , święta , święta... mój portfel zaczyna świecić pustkami :((




7 komentarzy:

  1. Jeśli np Twój tata pali możesz mu kupić jakąś ładną zapalnicę zipp.:) Jeśli nie to może np. portfel:)
    A ten pan jakoś mi do gustu nie przypadł. Nie wiem czemu. Limo bardzo lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przez święta i sylwester bankrutuje..
    tacie planuje kupić coś do samochodu
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam mieć tą grą co Twój brat haha :D
    Kup tacie skarpetki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mój już świeci :<
    H&M :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha mam zawsze największy problem z tatą , tak samo nie wiem co mu kupić , więc ci nie pomogę ;c

    OdpowiedzUsuń