poniedziałek, 3 grudnia 2012

my own

Cześć miśki :)
Prosiliście w komentarzach o zdjęcia moich outletowych łupów. Oczywiście będą, ale w jutrzejszej notce :)
Natomiast dzisiaj chcę wam się pochwalić Tym co udało mi się w główce obmyślić i w jakichś 80% wprowadzić w życie.. a mianowicie mój projekt bluz. Na rynku jest mnóstwo prostych , tzw "męskich bluz" z przeróżnymi napisami. Ja od dłuższego czasu poszukiwałam czegoś w wersji kobiecej i niestety na tym się skończyło. W końcu wpadłam na pomysł stworzenia czegoś swojego i powolnego wcielania tego w życie. I prawie mi się udało.. jestem już po rozmowach z drukarnią i znakomitą krawcową. Teraz czas na wasze opinie. Co o nich myślicie ? Założyłybyście coś takiego ? 



Oczywiście napisy nie są wyrównanie, jest to wstępny projekt, który drukarnia ma za zadanie wyrównać i dopasować co do centymetra :)
Czekam na wasze opinie.
Trzymajcie się cieplutko ;*

5 komentarzy:

  1. Śliczne są szczególnie ta pierwsza <3 Założyła bym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O!
    Po co miłość , lepsza wódka :D
    Nawet nie wiedziałam że można tak zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można, można :) Ale opłacalne jest tylko dla większej ilości sztuk :)

      Usuń
  3. świetne, mogłabym mieć obie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są rewelacyjne, sama bym chętnie taką przygarnęła, obojętnie który napis:D

    OdpowiedzUsuń