poniedziałek, 24 grudnia 2012

Merry Christmas Everyone !

Cześć Misie :)
Jak przygotowania do świąt? Wszystko już dopięte na ostatni guzik ? Prezenty są ? Ja przez ostatnie dni ostro pracowałam nad tym , a żeby w sobotę wszystko już było gotowe między innymi dlatego przez ostatnie dni tu nie zaglądałam. Choinka ubrana. Prezenty popakowane. Potrawy gotowe :) Wczoraj świąteczny before imprezowy zaliczony!
A to zdjęcie zrobione dla mojej drugiej połówki , która potrzebowała pocieszenia po ciężkim tygodniu na uczelni. Taka tam ze mnie romantyczka ! :)

Po tym całym świątecznym zamieszaniu zamieszczę tu mini-świąteczną fotorelacje :) Zapraszam serdecznie.
A tymczasem życzę wam wszystkim zdrowych, spokojnych, rodzinnych świąt, mnóstwa prezentów i już zawczasu szalonego sylwestra! :)

3 komentarze: