wtorek, 4 grudnia 2012

Outletowo

Witajcie ;*
Prosiliście o zdjęcia moich outletowych łupów, obiecałam w poprzednim poście , że dzisiaj się pojawią więc wedle obietnicy tadam tadam ... w kiepskiej instagramowskiej jakości ale lepsze to niż nic :)


Przypominam : rzeczy zakupione w Fashion House Outlet Center w Piasecznie :) Są z reserved . Ceny śmiesznie małe jak już wspominałam płaszczyk to koszt 69 zł , a kozaczki 49 zł.
Reszty skarbów nie zobaczycie z racji na to, że są to prezenty mikołajkowe już zapakowane i gotowe do obdarowania nimi mężczyzn mojego życia :)
Jeśli mieszkacie w Warszawie bądź w okolicy udajcie się tam w ten weekend. Większość rzeczy w cenach niższych jeszcze o 50%. Kto by nie chciał kozaczków za 25 zł ? haha

Tymczasem wracam do mojej fizyczki i podstaw zarządzania. Jutro czekają mnie dwa mega ważne i trudne kolokwia tak więc trzymajcie kciuki ;*

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu wyglądają średnio ale w rzeczywistości są boskie :) Były jeszcze w kolorze siwym :)

      Usuń
  2. a widzisz, a ja nie miałam skarpetek i było mi ciepło :D
    świetne łowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh jaka szkoda, że mam daleko do Warszawy.;D
    A za kolokwium trzymam bardzo mocno kciuki!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocno trzymam kciuki Powodzenia :)
    A co do kozaczków są genialne nie wiesz gdzie można kupić w jakieś sieciówce podobne ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj żałuję,że nie mieszkam w Warszawie ! tylko zazdrościć:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny ja też nie mieszkam w Warszawie :) Polecam weekendowe wypady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dałam tu komentarz: http://leeniwiec.blogspot.com/2012/12/my-own.html?showComment=1354665750778#c3315019184059425704

    Dziękuję. Nawet nie wiesz jak mi miło, ze zarażam swoimi ulubionymi kawałkami innych i jak inni doceniają mój gust muzyczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te buty:)
    Nie czytałam, ale jesteś którąś z kolei osobą, która mi ją poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kozaki <3


    zapraszam do siebie. Może zaobserwujesz, jeśli się spodoba: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;);*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam buty po 5-7 zł :D i wcale nie gorsze hehe:P

    OdpowiedzUsuń
  12. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=17272129 bardzo proszę! :*

    OdpowiedzUsuń