sobota, 17 listopada 2012

Zabawunia

Cześć!
Zostałam otagowana przez Kamę więc przechodzimy do zabawy w 10 pytań :)

1. Jakie jest twoje hobby?
Pomimo tego ,że od pół roku nie trenuje nadal jest to siatkówka :) Uwielbiam ten sport i mam zamiar do niego wrócić w najbliższym czasie (jeśli przyjmą mnie do uczelnianej drużyny). Drugim które towarzyszy mi od dawna jest moda :) Kocham tworzyć własne stylizacje, zakupy, szafę mojej mamy i second-handy w których kupuje ciuszki a później je własnoręcznie bądź z pomocą mojej niezawodnej mamy przerabiam :)

2.Kto Cię inspiruje?
Agata Mróz-Olszewska [*] i jako siatkarka i jako osoba. Podziwiałam, podziwiam , będę podziwiała! 

3.O jakiej tematyce lubisz czytać blogi?
Nie mam swojej ulubionej tematyki blogów, z reguły czytam te które mnie zaciekawią. 

4.Jakiej muzyki słuchasz?
Przeróżnej :) Gdybym chciała ją określić musiałabym wymienić wszystkie gatunki muzyczne. Wielbię Adele, Birdy, głos Ewy Farnej , przekaz Cold Play, Alter Bridge i a nawet słodkość i dziecinność w niektórych piosenek Miley Cyrus:)

5. Gdybyś miała opisać siebie 3 słowami, jakie były by to słowa?
Niepoważna (wszystko odkładam na potem, olewam bądź zapominam) , zwariowana (chyba wiadome) , oddana (w przyjaźni i miłości). 

6. Twój ulubiony serial?
Z polskich aktualnie rodzinka.pl i Julia , z amerykańskich oczywiście 90210, Gossip Girl, The Good Wife, i Pamiętniki Wampirów!

7. Ulubiona książka?
Najlepsze pytanie! Oczywiście saga Millenium, i wszystkie wydawnictwa Ossolineum , a szczególnie "Jezioro Osobliwości" i "Świat do góry nogami" - kochane polecam !!

8.Jaki film zapadł Ci w pamięć?
Skyfall bo byłam w sobotę na nim w kinie :) Dodatkowo oczywiście "Trzy metry nad niebiem" i "Breakfast at Tiffany's" 

9.Ulubiony owoc?
O dziwo kocham wszystkie :) No może z wyjątkiem porzeczek:)

10.Banan czy mandarynka?
To i to.

11.Ulubiony aktor/aktorka?
Klasyka czyli Audrey Hepburn i przezabawny w każdym calu Tomasz Karolak :)

W pierwszej chwili ta cała zabawa skojarzyła mi się z tymi wszechobecnymi łańcuszkami których nie znoszę  ale gdy już wzięłam się do pisania o dziwo mi się spodobało :) Także dziękuje Kama! <3

Jak kolokwium? Uczyłam się niewiele, większość zagadnień to czysta logika. Wyników jeszcze nie ma, także nie będę zapeszać. Ahh od razu chciałam przeprosić za dłuższą nieobecność... Po prostu ostatnimi dni miałam mnóstwo załatwiania. A to sprawy w banku, a co za tym idzie kursowanie między domem a Lublinem co drugi dzień (jakieś 90 kilometrów w jedną stronę). Sprawy na uczelni, nauka i malutki kryzys w związku... ale o tym się kochani nie pisze na blogu :)

Jeszcze na szybciutko jedno pytanie do was... dalej zastanawiam się nad kupnem nowego telefonu z racji na to że mój Samsung Wave 533 powolutku umiera :( Możecie mi coś polecić? Co myślicie o LG L7 Swift? Ma ktoś może i chce się podzielić opinią? Będę mega wdzięczna za każdą pomoc.

P.S Osoby które wytypuje do powyższej zabawy poinformuje o tym w komentarzu na blogu :))

Trzymajcie się kochani :*  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz