środa, 7 listopada 2012

podkład?

Cześć dziewczyny.
Wybrałam się dzisiaj do drogerii po podkład do twarzy. Stałam pół godziny starając się wybrać coś idealnego i w przystępnej cenie, niestety na marne. Owszem wybór jest ogromny, ale ciężko jest się na coś zdecydować. Może wy mi coś polecicie ? Chce żeby był trwały, dopasowywał się do koloru skóry, i dobrze krył. Mam wrażliwą buźkę, więc nie może zatykać porów , a moja buźka musi oddychać :) Dotychczas wypróbowałam ich kilka, ale jakoś w żadnym nie zakochałam się na tyle, żeby być jego wierną fanką.



Te już miałam. Astor Skin Match, owszem całkiem całkiem, ale nie jest aż tak bardzo trwały. W połowie dnia potrzebuje poprawki. Revlon chyba najlepszy z nich wszystkich, ale strasznie zatyka pory.
Pomożecie? 
Co np. myślicie na temat podkładów Avonu ? Może używałyście jakiegoś godnego polecenia?
Czekam na wasze opinie :))

3 komentarze:

  1. W takim razie chętnie bym spróbowała Twojego wypieku, dzieła kulinarnego:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama szukam coś porządnego :)
    Niestety nie umiem ci pomóc ale mam nadzieję że jakaś blogowiczka będzie w stanie ;]
    Oczywiście obserwujemy będę jak najczęściej wpadała i oczywiście liczę na to samo :)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń