niedziela, 11 listopada 2012

We love weekend !

Witajcie:)
Ah co to był za weekend... Kolacja udana :) Druga połówka była zachwycona! Wczorajszy dzień równie przyjemny, z racji na to ,że należę do ludzi którzy uwielbiają planować , zaplanowałam wszystko od A do Z. Śniadanie uwielbiane przez mojego chłopaka : jajeczniczka na kiełbasce - posypana szczypiorkiem ze świeżutkimi pomidorkami do tego chlebek słowiański posmarowany masełkiem :) i herbatka mango. Niby tak nie wiele, a jednak wywołuje uśmiech na twarzy drugiej osoby. Następnie kino i film Skyfall (Bond) o dziwo bardzo mi się spodobał, także dziewczyny namawiajcie chłopaków ! będą zachwyceni. Po kinie, krótkie zakupy i prawdziwie domowy obiad w Pyzatej Chacie :) Na koniec muffinki w Katie's Cupcake.
Teraz niedziela , powrót do szarej rzeczywistości... Kamil już w Warszawie, a ja zabieram się do nauki na jutrzejszego kolosa. Matmo giń!

P.S W piątek odbyło się otwarcie setnego sklepu H&M w Polsce! Pierwsze 100 klientów dostawało w prezencie bon o wartości 100 zł na zakupy :) Niestety kolejka mnie przeraziła, także na zakupy wybrałam sie dzień później. Zrobiłam nawet zdjęcie specjalnie dla was :d

Na koniec Ja - zdjęcie z przed 3 tygodni, dopiero wczoraj odnalezione na komputerze ;D
Jak wam minął weekend ?

3 komentarze:

  1. Ojej ale kolejka :o
    Mmmmmm to śniadanie każdego by pobudziło ... herbatka pychotka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. narobiłaś mi ochoty na jajecznicę :D ... Idę sprawdzić czy są jajka xd
    Ale długa ta kolejka, mi by się nie chciało tam stać, podziwiam tych ludzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. nice pictures *_* your blog is very nice and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń