niedziela, 18 listopada 2012

mum i'm so bored!

DzieńDobryWieczór!

Siedzę właśnie owinięta kocem, z laptopem na kolanach, szklanką coli w ręku i z miską łódeczek ziemniaczanych obok. Jest godzina 00:05 a ja nie mogę spać... ba! za sprawą przestawionego rytmu dobowego czuję się jakby była co najmniej 17. Jak weekend? Przepotwornie NUDNO! Nauka, przepisywanie notatek, porządek w domu i na komputerze, fejsbuk, fejsbuk, fejsbuk, blog. W poprzednim poście marudziłam z powodu braku czasu dla siebie, dzisiaj marudzę z powodu jego nadmiaru. Taaa weź tu zrozum kobietę... :P 
Zamówiłam matowe legginsy na allegro ala skórka. Byłam przeszczęśliwa kiedy listonosz wręczył mi paczuszkę... biegiem pędzę do pokoju by je przymierzyć a tu buuuuum i leginsy kończą się mniej więcej w 3/4 łydki!!  Czy tylko ja mam takie pecha na zakupów przez internet? Ludzie poratujcie jakimś (pewnym) linkiem na allegro <prosi>. Potrzebuję takowych legginsów na piątek. Koniecznie muszą być do kostek! Dzisiejsza sytuacja po prostu zdemotywowała mnie do dalszych poszukiwań. Liczę na was ;*

P.S Odebrałam wczoraj aparat, kupiłam telefon <3 Będzie mnóstwo zdjęć !!

Udanej niedzieli życzę miśki!

6 komentarzy:

  1. czekam na te wszystkie zdjecia nowym aparatem !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie zamówiłam sobie wymarzoną bluzkę, której na prawdę długo szukałam, na dodatek jest śmiesznie tania... jej mam nadzieje, że jest cała i co najważniejsze nie jest na mnie za mała :(
    poszukaj może na tablica.pl sama tam szukałam i jest kilka par, a strona wydaje mi się jakaś lepsza od allegro, bardziej zaufana? :) Pozdrawiam, udanych poszukiwań:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tablica kojarzy mi się z używanymi ciuszkami, a mi zależy na nowych legginsach :) Ale dziękuje .

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia, oby ten aparat był z Tobą jak najdłużej ♥ Kochana co do rozprawek to nie pisaliśmy po angielsku, może coś źle zrozumiałaś. Z polskiego była rozprawka a z angielskiego wypracowanie :D. Chociaż gdyby była rozprawka po angielsku to bym tam napisała bo ja umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietety ja mam podobne szczęście do tych zakupów wirtualnych:(

    OdpowiedzUsuń