poniedziałek, 19 listopada 2012

księciunio :)

Cześć kochani :)
Jestem dzisiaj z siebie tak dumna ,że aż muszę pochwalić się co jest tego zasługą :) Po raz pierwszy od matury zmotywowałam się tak na 100 procent do nauki. Cała niedziela spędzona w książkach , nawet dzisiejsza pobudka o 5 rano opłaciła się. Kolokwium z inżynierii materiałowej tak nieładnie mówiąc "rozjebałam jak ksieciunio" ! Na  ćwiczeniach z technologii informacyjnej złapałam 5 co gwarantuje mi już 5 na koniec semestru. Wprost nie mogłam się pochamować od nagrodzenia za to samej siebie... a mianowicie wielka i niezwykle przyjemna wieczorna wyżerka :)) Niby tak niewiele, ale człowieka na ciągłej diecie cieszy ogromnie :)

Tak zmieniając temat.. znowu mamy porę na tzw "suche ręce". Na wielu blogach spotkałam się z opiniami na temat różnych kremów, które mają temu zapobiec więc i ja nie będę gorsza, a co! To cudeńko towarzyszy mi już od jakiegoś czasu muszę przyznać iż z powodzeniem :) Cóż to za cudeńko? Glicerynowy krem do rąk i  paznokci "Cztery Pory Roku" z witaminą F i olejem canola. Na rynku mamy mnóstwo różnego rodzaju kremów, na samej mojej półce znajdują się co najmniej 4 jednak właśnie ten jest moim faworytem. Jedynym minusem tego kremu jest fakt , iż nie wchłania się tak szybko jakbym tego oczekiwała jednak nadrabia efektami czyli super gładkimi rączkami i przyjemnym zapachem (wiśnia japońska). Kolejnym plusem jest opakowanie - bardzo duże! i oczywiście cena - jedyne 5 zł. Także polecam!


Dzisiaj współlokatorka uświadomiła mi mój ukryty talent a mianowicie umiejętność zakupu świetnych rzeczy za śmiesznie małe pieniążki bez wychodzenia z domu :D 
Otóż odkryłam nowego sprzedającego na allegro z dobrymi i bardzo tanimi kosmetykami... Tym sposobem stałam się właścicielką białej kredki powiększającej oczy za 1,18 zł. Czarnej żelowej kredki do oczu za 2,98 :) Perłowych kuleczek brązujących za 8 zł i zestawu pędzelków do makijażu za 6 zł.
Gdyby ktoś miał ochotę na zakupy za śmiesznie małe pieniążki - > zapraszam [klik]

Ahh i polecam wrócić do mojej poprzedniej notki w której zorganizowałam tzw. wyprzedaż mojej szafy :) 
Gdyby komuś przypadło coś do gustu proszę pisać w komentarzach :) Możliwość wystawienia na allegro i negocjacji ceny.

Buziaki ;* 

6 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje. Ach te chipsy i pepsi rewelacyjnie się komponują z tym for fitem:D Jaką książkę dzierżysz na łożu?:>
    Hmmm mam pytanie, czy mogłabyś zmienić szablon, na bardziej poostrzy np. ten jasny o nazwie Rewelacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci :)
    Zjadłabym chipsy :/ Smaka mi narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha serio wygląda jak okładka książki:D
    No spoko jasne, że mogę coś pomodzić. Jeszcze tylko jednej dziewczynie dokończę i mogę się wziąć za Twój. Tylko nakreśl mi proszę jaki masz plan, jak byś chciała żeby mniej więcej wyglądał ;) możesz coś w paincie odręcznie narysować. ;) Jak coś to odezwij się do mnie na maila. Mam nadzieję, że wiadomość do mnie z blogera jest uaktywniona;) Ewentualnie pisz tu: karina215@tlen.pl To odpiszę z prywatnej poczty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to gratuluję;) Ja wczoraj chciałam się zabrać za robienie pracy na Technologię informacyjną ale jak się później okazało nie mam na laptopie odpowiedniego programu a mój net niestety nie ma tyle limitu, żeby go ściągnąć.;/

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście, to czekam na info ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    Też mam ten krem, tylko zielony. ;-)

    Obserwuje i zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń