poniedziałek, 19 listopada 2012

wyprzedaż szafy!

Cześć kochani :)
Postanowiłam dzisiaj zrobić małe porządki w mojej szafie, z racji na to że nic mi się już w niej nie mieści :( Znalazłam mnóstwo rzeczy w idealnym stanie, nadal modnych niestety nie noszonych przeze mnie. W związku z tym zapraszam wszystkich na wyprzedaż...
A oto moje skarby:
1. Torebka - kopertówka do ręki (cena 15 zł)




2. Torebka przywieziona z Włoch. Idealna do ręki jak i na ramię (posiada długi regulowany pasek który można odczepić) Cena : 20 zł
Na zdjęciach wygląda jakby była zniszczona, jednak gwarantuje że jest w bardzo dobrym stanie. 



3. Torebka Primark - duża, pojemna, 3 zamki (w tym dwa to atrapa)
cena : 20 zł



4. Body z Koronką. Rozmiar S ale pasuje również a XS. Gdyby nie fakt , że jest na mnie za małe nigdy bym nie sprzedała :( . Idealnie pasuje do jeansów jak i spódniczki. 
Cena: 15 zł !


5. Koszula rozmiar M. Kolor Khaki, z koralikami na ramionach! Podwijane rękawki!
Cena: 20 zł! Stan wręcz idelany




6. Narzutka firmy Primark! Rozmiar S. Pasuje również na osobę noszącą rozmiar M. Idealna do zwykłej bokserki , bądź bluzki z długim rękawem. Świetnie prezentuje się z mini spódniczka bądź jeansami!
Cena: 15 zł




7. Na koniec sweterek ze srebrnej nitki ! Rozmiar M
Cena: 20 zł




Jeśli ktoś chce, mogę daną rzecz wystawić na allegro :)
Przesyłka to jakieś 5 zł, w przypadku torebek cena do dogadnia. 
Wszelkie pytania proszę kierować w komentarzach. Ewentualnie mogę podać adres meilowy.








3 komentarze:

  1. Myślę, że prędzej, czy później znajdzie się ten wolny czas na książkę!:) Życzę Ci tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za narobienie apetytu :*

    OdpowiedzUsuń