czwartek, 8 listopada 2012

prywatność & coś smacznego?


Wchodzę dzisiaj na bloga starej znajomej.. przeglądam jeden wpis, wracam do poprzedniego , później jeszcze poprzedniego i tym sposobem przeczytałam 6 wpisów z czego dowiaduje się : co dziś jadła na obiad, ile pieniędzy wydała na kosmetyki, ile zapłaciła za czynsz i rachunki, jaką metodę depilacji bikini zafundowała sobie 3 dni wcześniej i jaki to jej chłopak jest cudowny w łóżku :o.

Ludzie, czy wiecie co to takiego jest prywatność? Owszem blog  jest miejscem gdzie każdy z nas „sprzedaje” (może nie do końca dobre określenie) rąbek swojej prywatności, ale czy naprawdę czytelnik musi się czuć się jak potwór siedzący nam w lodówce, portfelu czy co gorsza pod kołdrą?
Prywatność jest dla nas czymś ważnym, czymś „tylko naszym” , skarbem którego nie da się wycienić ,więc szanujmy to.

Uhhh nie wiedzieć czemu się nie tyle zniesmaczyłam ile zdenerwowałam.
Nie ważne… Pomóżcie mi moi kochani <prosze na kolanach> dzisiaj przyjeżdża moja druga połówka, mam w planach romantyczną kolacje J Świece, wino iiiii… tu jest problem L Co ugotować ? Ma być smaczne, niezbyt wymyślne i przygotowane bez użycia piekarnika gdyż w moim nowym mieszkanku go nie posiadam . Liczę na waszą pomoc ;*  

Całuję,
Leni 

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście powinniśmy chronić nasza prywatność ale co do tego łóżka :o to jest okropna przesada !
    Życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to miłego wieczoru życzę !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie blog jest osobistą sprawą każdego, ale mimo wszystko prywatność jest świętością! Zgadzam się z Tobą :) do jedzenia proponuje jakiś fikuśny makaron, zawsze dobre i szybkie :D

    Haha u mnie jeszcze nie było erotycznych odgłosów, ale wczoraj poznalam kolejnych sąsiadów, trzeba się zakręcić przy nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym łóżkiem to już duża przesada! o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że już po kolacji. :) I co dobrego przygotowałaś? :)
    Obserwujemy? Pozdrawiam . ;)

    OdpowiedzUsuń