niedziela, 27 stycznia 2013

Marzenie każdej kobiety.

Witajcie.
Przede mną ostatni tydzień egzaminów i zaliczenie :) Później weekend odpoczynku, załatwianie spraw związanych z przeniesieniem na drugą uczelnie i nareszcie długo wyczekiwana przeprowadzka :)
Okropnie nie mogę się doczekać, w myślach już urządzam swój pokój, kupuje dodatki :) Strasznie zależało mi na wynajęciu mieszkania nowoczesnego, ale z możliwością urządzenia pokoju na własną rękę. Okazało się to nie być problem, w związku z Tym wstępny zarys już mam :) Będzie dziewczęcą i zarazem kobieco.. Wszystko w kolorach białego i różu, gdzieniegdzie dodatki czerni :) Obowiązkowo światełka na ścianie i moja ukochana Marylin, na podłodze włochaty dywan, wieeelkie łóżko i oczywiście marzenie każdej kobiety - toaletka ! :) Zdecydowałam się na białe drewno, aczkolwiek do ostatniej chwili zastanawiałam się nad wersja bardziej nowoczesną (jak na drugim zdjęciu) :) Gdyby któraś z was była zainteresowana kupnem polecam : allegro.pl i ikea :)




Co wy o nich myślicie? Posiadacie już taką? a może też przymierzacie się do kupna ? :))

10 komentarzy:

  1. Pierwsza jest świetna:)

    jeśli chodzi o sh w Lublinie to ja mam stancę przy Drodze Męczenników Majdanka i wychodząc z bloku mam na przeciwko sh.:) Odwiedzam właśnie tylko te na Majdanku. Jakoś nie zapuszczałam sie jeszcze do innych "wgłąb" miasta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Majdanek mam dość daleko, więc pozostaje mi na własną rękę szukać czegoś bliżej :D

      Usuń
  2. Świetne te toaletki, też bym chciała mieć jakąś, ale nie mam w pokoju na to miejsca. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie, idealnie komponowałaby się z moimi białymi meblami, tylko gdzie ją wstawić jak juz nie mam miejsca? hmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że na takie cudeńko miejsce zawsze się znajdzie :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Przymierzam się do kupna i jakąś nie wychodzi. Jednakże moja współlokatorka ma taki mebelek.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, marzę o takiej ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie charmeusee.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama miała swoją toaletkę :)

    wpadnij do mnie : wwww.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 34 yr old Financial Analyst Leeland D'Adamo, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like Planet Terror and Lockpicking. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a Bugatti Royale Berline de Voyager. sprawdz to,

    OdpowiedzUsuń