sobota, 5 stycznia 2013

aaaaaa psik

Pora na chorobę. Tak... dopadł mnie jakiś okropny wirus. Cały dzień spędzony w łóżku z gorączką i okropnym bólem gardła. Wypowiedzenie choćby jednego słowa sprawia mi ból. Na szczęście pod ręką jest mam która robi co tylko w jej mocy , żebym szybciutko wróciła do zdrowia.. w końcu jutro muszę wracać do Lublina :( Podróż z gorączką, raczej nie będzie najprzyjemniejsza.
Tymczasem mam dla was zdjęcia z sylwestra :) Kolejny w Tym samym miejscu, z Tymi samymi ludźmi, równie wspaniały i niezapomniany :)
Ja i mój K.


Mam do was kochani pytanie, a raczej prośbę :) Możecie mi polecić jakąś dobrą i sprawdzoną odżywkę do paznokci ? Ostatnimi czasy moje paznokcie są strasznie łamliwe w związku z czym muszą być non stop króciutko ścięte, a to zaczyna mi powoli przeszkadzać . Będę wdzięczna za każdą opinie <3

Całusy! ;* 

15 komentarzy:

  1. Dzięki, ja tobie też życzę powrotu do zdrowia :) Fajne fotki sylwestrowe :D Ja niestety nie znam żadnych odżywek, a sama mam taki problem z paznokciami. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że nie mam nic przeciwko. Wręcz odwrotnie, jest mi bardzo miło ; )
    Co do odżywki :eveline 8w1. Jak przeczytasz opinie to sama stwierdzisz, że jest najlepsza. Ale trzeba też uważać, bo niektóre dziewczyny miały skutki uboczne.. U mnie i nie tylko u mnie sprawdza się świetnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz się dowiedzieć więcej o tych skutkach ubocznych to mam dwa blogi z recenzją : http://grzee.blogspot.com/2012/08/o-rozpaczy-po-odzywce-8w1.html
      http://joannapanna.blogspot.com/2012/08/eveline-8w1-ostrzezenie.html

      Ja jestem w połowie już z pierwszego opakowania i mi naprawdę pomaga. Wiele dziewczyn zachwala tą odżywkę więc tamte mogą mieć jakąś alergię na któryś ze składników. Ja nie przestaję używać bo efekty widzę i żadnych efektów ubocznych nie dostrzegam. ; )

      Usuń
  3. Zabawa udana z tego co widać na załączonych obrazkach ;]
    Wracaj do zdrówka !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful pics!!!

    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!kiss!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page


    OdpowiedzUsuń
  5. jakie fantastyczne zdjęcia! a co do odżywki to polecam z Eveline! Jest naparwdę rewelacyjna, zresztą poczytaj inne opinie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowiej! ;) ja już nie chorowałam od 2 lat. Odpukać, oczywiscie :D

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie było super;))codoodzywkito 8w1 z eveline'a;D jest swietna;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie pozytywne zdjęcia :-) co do odżywki to ja również polecam tę z eveline! Obserwuję i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! , wszyscy niestety teraz chorują taka pora :( jednak trzeba się jak to mówią wziąć w garść i zwalczyć to dziadostwo :D, chym.. nie mam takich problemów z paznokciami choć często je maluje, jednak z tego co słyszałam to dobre odżywki są z firmy AVON jednak sama nie wypróbowałam więc nie mogę potwierdzić czy się sprawdzi :)
    Zapraszam do mnie :) za niedługo zdradzę sposób na piękne włosy więc obserwuj :D będzie to na moim przykładzie gdzie włosów miałam 4 na kżyrz a teraz mam busz :D -fajny busz! XD a więc wpadnij :)
    http://diamond-sparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro choroba dopadła widać Sylwester był naprawdę udany. Życze szybkiego powrotu do zdrowia, bo niestety grypa grasuje i ciężko się ustrzec.
    Ja polecam Eveline 8w1, chociaż nie każdemu pasuje, wiec musiałabyś spróbować jak będzie się sprawdzała u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja polecę Ci odżywkę, dzięki której moje paznokcie są cholernie twarde, nie rozdwajają się i trudne je złamać, możesz ją zakupić w Rossmanie ok.10zł i nazywa się Eveline 10 w 1. Nawet kosmetyczki ją polecają ♥ Ja używam jako baza pod lakier oraz jako preparat leczniczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie kochana, wszystko wesołe i kolorowe, tak być powinno na codzień ...

    OdpowiedzUsuń