wtorek, 8 stycznia 2013

kawowe niebo..

Dobra kawa na dzień dobry, sprawia , że dzień staje się lepszy :)
Dziękuje wszystkim za życzenia powrotu do zdrowia, powolutku to robię. Okazaliście się niezwykle pomocni w wybieraniu odżywki do paznokci, a nawet jednogłośni :) Z racji na to , że aktualnie w moim życiu wiele się dzieje, a uczelnia nie pozwala mi o sobie zapomnieć nie stosuje tradycyjnych metod leczenia tj. wygrzewania się w łóżku tylko latam między domem a uczelnią. Nauki mnóstwo, sesja zbliża się nie ubłagalnie... pociesza mnie i motywuje jedynie fakt , że jeśli spręże się i zaliczę wszystko w pierwszym terminie to moje tegoroczne ferie zimowe potrwają tadamtadam... 3 tygodnie !!!! :)) Trzymajcie kciuki miśki.

P.S Jak wyprzedażowe szaleństwo w waszym mieście? Upolowałyście coś ciekawego? W czwartek wybieram się do Warszawy spędzić weekend z moim K. mam zamiar przy okazji zaopatrzyć się w kilka ciuszków. Kto był, orientuje się gdzie lepiej wyruszyć na wyprzedażowe łowy:)? gdzie ciuchy nie są poprzebierane? Złote Tarasy czy Arkadia?

13 komentarzy:

  1. W złotych i arkadii na pewno przywitają cie wyprzedaże z otwartymi ramionami! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak kawa z rana to jest to.
    Życzę wiec udanych łowów.
    Co do komentarza u mnie: Kosztuje 5,35 zł chyba, na pewno coś koło tego. Tych chusteczek jeszcze nie próbowałam, używałam Alterry, ale nie wiem czy chusteczki to rozwiązanie dla mnie jeśli chodzi o codzienny demakijaż. Lubię jak mam lenia i nie chce mi się bawić, albo na wyjazdy, ale na co dzień to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,
    spódniczka o którą pytałaś kosztowała 59 zł
    Mmm smakowicie wygląda ta kawka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj chciało by się kawkę taka wypić mmm ♥ ;)
    Co do wyprzedaży niestety nic nie wiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też muszę się wybrać na wyprzedaże, tylko nie wiem czy to co chcę kupić będzie przecenione.

    OdpowiedzUsuń
  6. kawka jest najlepsza na wszystko:) a uczelnia moja mnie ostatnio stasznie wkurza;p
    zycze powodzenia w zaliczeniu szybciutko wszystkiego:)
    pozdrawiam;p)

    OdpowiedzUsuń
  7. JAKI SLICZNY BLOG :)

    ______________

    POZDRAWIAM
    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zdrowieję, bo dopadła mnie choroba. Wracaj do zdrowia! Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm... kawa zawsze dobra. ^^
    świetny blog! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. sama mam ochotę na taką kawę :)
    zapraszam do siebie !
    + zrób jakiś OTTD :P

    OdpowiedzUsuń
  11. W jeden dzień do Złotych Tarasów, a w drugi do Arkadii :) Jak dla mnie dwie najlepsze galerie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog! Obserwuję.
    Zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze kompletnie nic sobie nie kupiłam, czas najwyższy chyba!:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń