niedziela, 17 lutego 2013

wiosenne parki everywhere

Wooohooo...
we wtorek przeprowadzka! mój pokój czeka , aż zrobię z niego magiczny kącik. Nie mogę się doczekać :)
Tymczasem niedzielny chillout... u mnie za oknem radosne słoneczko , więc udało mi się namówić K. na krótki spacer i pucharek lodów miętowych z kawałkami czekolady i bitą śmietaną. W tak piękny dzień nie liczymy kalorii.


Na zdjęciu koszula kupiona jakiś czas temu na wyprzedaży w reserved za... 20 zł ! 
Złoty pierścionek w kształcie serca - prezent :)
I wczorajszy nabytek - botki z outletu to next z asosa.. są cudowne ! O wiele lepiej niż na zdjęciu prezentują się na nodze w połączeniu z jeansami, legginsami a nawet spódniczką :)) 

Wczoraj wybrałam się na spacer po centrach handlowych w poszukiwaniu ciepłej aczkolwiek wiosennej parki w kolorze khaki. O dziwo wybór jest ogromny. Skończyło się na tym ,że nie potrafiłam się zdecydować na jeden model (kupiłabym wszystkie gdyby tylko mój portfel na to pozwolił) i wyszłam z pustymi rękami.
Mam dla was zdjęcia kurtek , które mi najbardziej przypadły do gustu, jutro postaram się dodać :)
Buziaki :** 

5 komentarzy: