wtorek, 30 października 2012

suprajs ?

Na dzień dobry (dobry wieczór?) moja mordeczka.
Zgadnijcie komu już się zaczął długi weekend ? Jestem przeszczęśliwa. Już zaczęłam pakowanie, jutro z samego rana zbieram manatki i kierunek "home home sweet home" . Straszliwie się za wszystkimi stęskniła! Po raz pierwszy od  dwóch miesięcy zobaczę niektórych przyjaciół, po 3 tygodniach w końcu rodziców i moją małą wredotę Kubule (młodszy brat). Wczoraj dostałam płytę z wesela mojego brata ciotecznego... kochani czegoś równie pięknego w życiu nie widziałam. Człowiek który stał po drugiej strony kamery i jednocześnie poświęcił długie tygodnie na zmontowanie tego cudeńka zasługuje na ogromne brawa. Wszystkich ciekawskich zapraszam na stronę pana Michała o Tutaj. Naprawdę warto :))


Dzisiaj dostałam info o idącej do mnie paczce z kosmetykami avon :) Taki tam prezent mający mnie zachęcić do współpracy. Stąd pytanie... Co sądzicie o kosmetykach firmy avon? Używacie? Co najbardziej zachwyciło was w avonie? Wasze odpowiedzi będą mi bardzo pomocne ze względu na planowany konkurs i   miłe niespodzianki dla kilku blogowiczek. Wszystkie szczegóły będą w swoim czasie.
Buziaki,
Leni.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam tą torbę w Maksimusie. Jest to sklep bardzo zbliżony do galerii chińskiej, tyle, że 10x większy. Ten sklep znajduję się w Nadarzynie. Torba kosztowała ok 70 zł. W dodatku posiada ona drugą torebkę mniejszą, do noszenia na przepas. Kolory są do wyboru :)

      Usuń
    2. liczyłam na jakiś sklep internetowy :( nawet nie wiem gdzie to jest, ale zapewne daaleko :P

      Usuń
  2. moja ciocia często daje mi do oglądania katalogi avonu.. jak coś mnie zainteresuje to zamawiam :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)
    nie umiem zaobserwować Twojego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kochana, z filcu i skórki;) Polecam, jest rewelacyjna, mam dwie w tym fasonie;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń